ثبت نام | ورود
English
امروز شنبه 1403.2.22 Iranian Construction Engineering and Management
صفحه اصلی
تغییر ساختار بودجه 60 ساله شرط بهبود فضای کسب وکار است

رییس اتاق بازرگانی تهران گفت: ساختار بودجه و بودجه ریزی سازمان مدیریت برنامه یک نظام ۶۰ ساله دارد که باید با شرایط امروز جامعه همگن شده و دگرگون شود.

یحیی آل اسحاق؛ رییس اتاق بازرگانی صنایع، معادن و بازرگانی ایران در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا فضای کسب وکار ایران را دارای یک مشکل ریشه‌ای دانست و گفت: بینش و نظام تدبیر ما به حوزه اقتصاد و اداره بخش اقتصادی گلوگاه مشکل است و تا زمانی که تغیییری در آن ایجاد نکنیم نباید توقع بهبود فضا را داشته باشیم.

وی با تاکید بر اینکه نگاه ما باید به مسائل اقتصاد تغییر جدی کند، افزود: به عنوان مثال ساختار بودجه و بودجه ریزی سازمان مدیریت برنامه یک نظام ۶۰ ساله دارد که باید با شرایط امروز جامعه همگن شده و دگرگون شود.

آل اسحاق با اشاره به احیای سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، ادامه داد: انحلال این سازمان در دولت گذشته اشتباه بود، اما اگر احیای گذشته باشد و با فرمت‌های قبل اداره شود تغییری در اصل ماجرا ایجاد نخواهد شد.

رییس اتاق بازرگانی صنایع، معادن و بازرگانی ایران ادامه داد: نظام برنامه ریزی، نظام ادارهٔ امور اقتصادی، حوزه‌های مختلف تولید، توزیع، خدمات، بانک، گمرک و در ‌‌نهایت کاهش رتبه فضای کسب وکار به تغییر نگاه برمی‌گردد. ‌
نقل از ایلنا



آرشيو اخبار سايت...
Copyright 2012
تعداد کاربران: 44