ثبت نام | ورود
English
امروز جمعه 1403.2.7 Iranian Construction Engineering and Management
صفحه اصلی
راه اندازی صندوق مسکن کارگری
صندوق مسکن کارگری راه اندازی می‌شود
وزیر تعاون، کار و رفاه گفت: طی 3 سال هزار میلیارد تومان منابع به صندوق بازنشستگی مستمری بگیران وارد خواهد شد که از این طریق می توان صندوق مسکن کارگری را نیز راه اندازی کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی ربیعی با اعلام اینکه در راستای ارتقاء وضعیت صندوق‌ها اقدامات خوبی انجام شده است گفت: ظرف 3 سال، هزار میلیارد تومان آورده به صندوق بازنشستگی مستمری بگیران خواهیم آورد که از آورده های مردم، منابع بانکی و منابع تامین اجتماعی خواهد بود و از کنار همین منابع صندوق مسکن کارگری نیز آغاز خواهد شد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه تاکنون 4 میلیون و 800 هزار دفترچه درمانی داده‌ایم افزود: بدهی‌های دولت، به بیمارستان‌ها تا پایان تیرماه پرداخت شده است.

ربیعی تاکید کرد: در راستای الکترونیکی شدن تامین اجتماعی یک میلیون و 500 هزار مشاغل آزاد و یک میلیون و 500 هزار کارفرما نیازمند مراجعه به سازمان نخواهد بود.

وی با بیان اینکه در حوزه مستمری‌ بگیران تامین اجتماعی کارهای خوبی انجام شده است گفت: کارگران از این پس می‌توانند به راحتی سوابق بیمه‌ای، محاسبات بیمه‌ای و سایر امورات مربوطه بیمه تامین اجتماعی را به صورت الکترونیکی دنبال کنند و سالیانه یک میلیون و 200 هزار بیمه شده به سیستم الکترونیکی اضافه می‌شود.



آرشيو اخبار سايت...
Copyright 2012
تعداد کاربران: 44