ثبت نام | ورود
English
امروز پنج شنبه 1403.1.9 Iranian Construction Engineering and Management
صفحه اصلی
ایمنی، بهداشت و محیط زیست

نسل جدید کولرهای آبی
وزن کم، قابلیت جا به جایی، ظاهر زیبا و دکوراتیو، پنل دیجیتالی ال ای دی، کنترل از راه دور، تنوع زیاد در فرم هوادهی دستی و اتوماتیک، قابلیت خاموش شدن خودکار، گردش هوای دایره ای و صدای کم از دیگر ویژگی های نسل جدید کولرهای آبی هستند.

امروزه با توجه به نوع و شرایط آب و هوایی کشورمان ؛کولر های آبی اولین انتخاب برای خنک کردن محیط هستند. ساختار کولر های آبی کنونی در سال های اخیر تغییرات چندانی نداشته و به رغم تنوع در بازار ، هنوز هم دارای ابعاد بزرگ و ظاهر نه چندان زیبا بوده و هزینه های مختلفی مانند کانال کشی ، مصرف و هدر رفت بالای انرژی و... را به مصرف کننده تحمیل می کنند .

به همین منظور نسل نوینی از کولرهای آبی روانه بازارهای بین المللی شده است که علاوه بر مصرف پایین از راندمان و قدرت بالایی نیز برخوردارند. هزینه برق مصرفی این کولر ها نسبت به کولرهای آبی رایج تا پنج برابر و نسبت به کولرهای گازی مشابه تا پنجاه برابر کمتر است به طوریکه در صورت استفاده از این کولر ها ، طی شش ماه هزینه خرید از ما به التفاوت هزینه قبض برق جبران خواهد شد.

همچنین مصرف آب این نوع کولرها نسبت به کولرهای آبی رایج تا پنج برابر کمتر بوده که از ایجاد رطوبت و دم کردن محیط جلوگیری می کند. وزن کم، قابلیت جا به جایی،ظاهر زیبا و دکوراتیو،پنل دیجیتالی ال ای دی،کنترل از راه دور،تنوع زیاد در فرم هوادهی دستی و اتوماتیک ،قابلیت خاموش شدن خودکار،گردش هوای دایره ای و صدای کم از دیگر ویژگی های نسل جدید کولرهای آبی هستند.

با عنایت به شرایط وامتیازات فوق، این نوع کولر ها برای استفاده در مغازه ها، فروشگاه های بزرگ، سازمانها، ادارات، شعب بانکی، مراکز آموزشی و صنعتی، منازل، مطب پزشکان، داروخانه ها، هتل ها و مراکز اقامتی و تفریحی نسبت به سایر خنک کننده ها انتخاب بهتری خواهند بود



آرشيو مطالب...


Copyright 2012
تعداد کاربران: 48