ثبت نام | ورود
English
امروز جمعه 1403.1.10 Iranian Construction Engineering and Management
صفحه اصلی
کاربرد رایانه در مهندسی

خدمات ساختمانی یکپارچه در اوستاپ

در کشور ما ارائه خدمات ساختمانی (فنی،‌اجرایی و تعمیرات ساختمان) به صورت کاملاً سنتی انجام گرفته و استفاده کنندگان از این خدمات معمولاً با تبعات منفی آن رو به رو می‌شوند. در حالی که ارائه خدمات ساختمانی به این شکل تقریباً در کشورهای پیشرفته منسوخ شده است.
اوستاپ به عنوان شرکت پیشگام در این عرصه با بیش از ۳۰ سال تجربه در صنعت ساختمان، به ارائه کلیه خدمات ساختمانی در تهران می‌پردازد.

خدماتی مانند نقاشی ساختمان، بنایی ساختمان ،لوله کشی و تاسیسات ساختمان، برقکاری ساختمان  و سایر خدمات ساختمان. در این راستا اوستاپ با استفاده از مکانیزم‌های کنترلی، نظم شرکتی و تجربه خود ارائه‌ی ارزش‌های کیفیت، امنیت، قیمت مشخص و خوش قولی را به مشتریان تضمین می‌کند.

با همه‌گیر شدن فضای مجازی و اینترنت، اوستاپ نیز این روش را برای برقراری ارتباط با مشتریان خود انتخاب نموده است. بدین صورت که در مواقع نیاز، مشتری به سایت اوستاپ مراجعه کرده، استادکار مورد نظر را انتخاب کرده و شماره تلفن خود را وارد می‌نماید. سپس به سرعت با مشتری تماس گرفته شده و مشاوره اولیه به او داده ‌می‌شود. در صورت نیاز از مکان مورد نظر به صورت رایگان بازدید شده و نظر به تمایل مشتری به وی خدمت رسانی می‌شود.
به کمک فرآیندی شدن کارها، هزینه هر فعالیت به صورت جداگانه تعریف شده و در نتیجه قیمت نهایی مشخص و معنادار می‌شود. همچنین با توجه به بالا بودن تعداد مشتری، استادکاران با قیمت‌های پایینتری حاضر به فعالیت هستند و در نتیجه قیمت نهایی برای مشتری کمتر از حالات گذشته خواهد بود.



آرشيو مطالب...


سید علیرضا آل یاسین : به نام خدا بسیار عالی و کاربردی است
Copyright 2012
تعداد کاربران: 49