ثبت نام | ورود
English
امروز پنج شنبه 1403.1.9 Iranian Construction Engineering and Management
صفحه اصلی
فعالیت های حرفه ای

انتخاب دکتر مهدی روانشادنیا به عنوان مهندس برگزیده و پژوهشگر سال 1393 صنعت ساختمان

مهندس برگزیده و پژوهشگر سال 93 صنعت ساختمان انتخاب شد

روز پنجم اسفند 1393، در مراسمی که به مناسبت روز مهندس در سالن میلاد تهران برگزار شد، دکتر مهدی روانشادنیا عضو هیأت علمی واحد علوم و تحقیقات به عنوان مهندس برگزیده و پژوهشگر سال 93 نظام مهندسی استان تهران انتخاب شد.

 به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، واحد علوم و تحقیقات، در این مراسم که با حضور مهندس ترکان، رئیس سازمان نظام مهندسی کشور، رئیس و اعضای هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی استان تهران و بیش از 2500 نفر از مهندسان روز سه شنبه 5 اسفند برگزار شد، با اشاره به فعالیت های دکتر مهدی روانشادنیا در یکسال گذشته از اقدامات حرفه ای و پژوهشی ایشان برای جامعه مهندسی کشور تقدیر گردید. در متن تقدیرنامه ایشان آمده است:

 فرهیخته گرانقدر، دکتر مهدی روانشادنیا

"تاریخ پر افتخار ایران اسلامی مفتخر به داشتن دانشمندان و مهندسان فرهیخته ای همچون حکیم خواجه نصیرالدین طوسی است که پایه گذار تمدن این مرز و بوم بوده اند و بی شک آینده تاریخ، از مساعی ارزشمند حضرتعالی نیز به نیکی یاد خواهد کرد و ثمرات والای تلاش های خلاقانه تان ماندگار خواهد ماند.

این لوح به پاس سال های متمادی حضور پر افتخار شما مهندس گرانقدر در عرصه های متعالی علمی و فنی صنعت ساختمان به شما اهدا می گردد. توفیقات روز افزون برایتان آرزومندیم."

همچنین، در بخش دیگری از برنامه ها از برگزیدگان آزمونهای نظام مهندسی، پیشکسوتان و برخی فعالان گروههای تخصصی تجلیل شد و مدیر روابط عمومی، ریاست سازمان نظام مهندسی استان تهران و ریاست سازمان نظام مهندسی کشور به ایراد سخنرانی پرداختند.

 



آرشيو مطالب...


عباس جهان آرا : با عرض سلام خدمت جناب آقای دکتر انتخاب جنابعالی را به عنوان مهندس و پژوهشگر نمونه برای جامعه علمی دانشگاه آزاد اسلامی بسی جای افتخار دارد اینجانب برای جنابعالی موفقیت روزافزون آرزو می نمایم
علی پور : با عرض سلام و احترام خدمت جناب آقای دکتر، انتخاب جنابعالی را به عنوان مهندس و پژوشگر برگزیده تبریک عرض نموده و توفیقات روزافزون را برایتان آرزومندم. پیروز و سربلند باشید.
علی پور : با عرض سلام و احترام خدمت جناب آقای دکتر، انتخاب جنابعالی را به عنوان مهندس و پژوشگر برگزیده تبریک عرض نموده و توفیقات روزافزون را برایتان آرزومندم. پیروز و سربلند باشید.
خلیلی : انتخاب شایسته شما رو تبریک عرض می نمایم
فضلی زاده : سلام جناب آقای دکتر؛ ضمن عرض تبریک خدمت جنابعالی، آرزوی تداوم توفیقات شما را در تمامی مراحل زندگی، خاصه در عرصه های علمی و پژوهشی دارم. موفق و سربلند باشید
میلاد : تبریک اقای دکتر. موفقیتهای روز افزون جنابعالی، قطعا موجب پیشرفت کشور در زمینه خدمات مهندسی می گردد. پاینده باشید.
احسان علوانی : تبریک عرض میکنم جناب آقای دکتر انشااله که همواره در پرتو عنایت حضرت حق موفق و سربلند باشید.
مهدی رامتین : با سلام ضمن تبریک روز مهندس ،انتخاب شایسه جناب عالی را به عنوان مهندس برگزیده و پژوهشگر تبریک و ارزوی موفقیتهای روز افزون را از ایزد یکتا برایتان خواستارم. با تشکر مهدی رامتین
Copyright 2012
تعداد کاربران: 48