ثبت نام | ورود
English
امروز جمعه 1403.1.10 Iranian Construction Engineering and Management
صفحه اصلی
راه و ترابری

جزئیات ساخت تونل ۳ طبقه بزرگراه صیادشیرازی
رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران آخرین جزئیات ساخت ادامه تونل بزرگراه سهید صیاد شیرازی راتشریح کرد.

اقبال شاکری رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران، در مورد آخرین جزئیات روند ساخت ادامه بزرگراه سهید صیاد شیرازی گفت: احتمالا ادامه بزرگراه صیاد شیرازی به نام شهید متوسلیان نام گذاری خواهد شد.

وی با بیان اینکه هنوز انجام این پروژه در مرحله مطالعات قرار دارد گفت: دو معاونت حمل و نقل و عمران شهرداری تهران بر این پروژه مطالعاتی فعالیت می‌کنند و هنوز این مطالعات برای بررسی به کمیسیون حمل و نقل شورای شهر ارجاع داده نشده است اما بنظر می‌رسد بعد از اتمام مباحث بررسی بودجه سال آینده شهرداری تهران، این طرح به کمیسیون مربوطه ارجاع داده می‌شود.

رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران در مورد هزینه ساخت این تونل که بنا بر اعلام قبلی معاون عمران شهردار تهران احتمالا سه طبقه خواهد بود گفت: هنوز پایان این پروژه مشخص نیست و معلوم نیست که این تونل به آزادگان خواهد رسید یا اینکه طول آن کمتر خواهد بود.

وی افزود: احتمالاً این تونل یک تونل سه طبقه خواهد شد که دو طبقه آن مربوط به رفت و آمد ترافیکی است و طبقه زیرین برای بحث تهویه و تاسیسات تونل پیش بینی می‌شود. ضمن اینکه سعی می‌شود این تونل در منطقه پر ازدحام شهر و بازار وصل شود.

بزرگراه شهید صیاد شیرازی یکی از معدود بزرگراه‌هایی است که در میدان اصلی شهر پایان می‌یابد؛ این بزرگراه از بزرگراه شهید بابایی شروع و در میدان سپاه پایان می‌یابد و این مسئله سبب شده است که در اکثر اوقات روز شاهد ترافیک سنگینی در حوالی میدان سپاه و چراغ قرمز معروفش باشیم!

آرشيو مطالب...


Copyright 2012
تعداد کاربران: 49