ثبت نام | ورود
English
امروز پنج شنبه 1403.1.9 Iranian Construction Engineering and Management
صفحه اصلی
افتتاح اولین هتل بیمارستان کشور

  هتل بیمارستان گاندی به عنوان نخستین هتل بیمارستان کشور مجهز به بخش‌های مختلف تخصصی، با حضور دکتر علیرضا زالی رئیس کل سازمان نظام پزشکی و جمعی دیگر از مدیران حوزه سلامت و نمایندگان مجلس رسما در تهران افتتاح شد.

به گزارش ایسنا، دکتر محمد حسن بنی‌اسد، مدیرعامل هتل بیمارستان گاندی گفت: این هتل بیمارستان در فضایی بالغ بر 32 هزار مترمربع شامل مجموعه بیمارستانی در 17 طبقه و 21 طبقه هتل احداث شده و دارای 100 تخت بستری، 40 تخت بخش‌های ویژه، 17 اتاق عمل و بیش از 90 سوئیت اقامتی جهت اسکان بیماران یا همراهان آنها است.

وی همچنین گفت: کشور ما سهم بسیار ناچیزی در عرصه گردشگری درمانی دارد و اغلب بیماران خارجی مراجعه کننده به مراکز درمانی کشور از دور بودن هتل‌های محل اقامت خود از مراکز درمانی و مشکلات فراوان تردد در شهر گله‌مندند. با بهره‌گیری از هتل بیمارستان گاندی و این قبیل مراکز در کشور زمینه مناسبی برای جذب بیماران خارجی خصوصا از کشورهای منطقه فراهم خواهد شد و این امر می‌تواند درآمدزایی قابل توجهی برای کشور داشته باشد.

به گفته وی، هتل بیمارستان گاندی بر اساس آخرین استانداردها و ضوابط احداث مجموعه‌های بیمارستانی ساخته شده و در برابر زلزله‌هایی با بزرگی 8.5 تا 9 ریشتر مقاوم است.

مدیرعامل هتل بیمارستان گاندی تاکید کرد: احداث دهکده‌های سلامت حرکتی نوین در جهت گسترش توریسم درمانی و جذب بیماران خارجی در کشور خواهد بود که با توجه به بالا بودن سطح خدمات پزشکی و قیمت مناسب‌تر این قبیل خدمات در ایران، ظرفیت‌های بسیار خوبی در این زمینه در کشور وجود دارد. می‌توان با رفع خلاءهای موجود در ارائه خدمات رفاهی و هتلینگ امید زیادی به رونق این بخش داشت.

وی خاطرنشان کرد: 10 درصد از هزینه‌های بیمارستان به بیماران بی‌بضاعت تعلق می‌گیرد.

همچنین دکتر منصوره موحدین، عضو هیات مدیره و معاون اداری مالی این هتل بیمارستان نیز در ادامه از آمادگی این بیمارستان برای امضای تفاهم‌نامه با بیمه‌های تکمیلی و ارائه خدمات گلوبال به کارکنان سازمان‌ها و موسسات مختلف کشور خبر داد.

وی با بیان این که بخش‌های بیمارستانی این مجموعه آماده بهره برداری است و به محض دریافت پروانه بهره برداری از وزارت بهداشت تا قبل از پایان سال خدمت رسانی به بیماران را آغاز خواهد کرد، اظهار داشت: عملیات احداث مجموعه هتلینگ هم در مراحل نهایی است و به یاری خدا در اواخر تابستان 93 شاهد بهره برداری کامل از کل مجموعه خواهیم بود.



آرشيو اخبار سايت...
Copyright 2012
تعداد کاربران: 48