ثبت نام | ورود
English
امروز شنبه 1403.2.1 Iranian Construction Engineering and Management
صفحه اصلی
اعتبارات طرحهای مهرماندگار

دستیار ویژه رییس جمهور گفت : اعتبارات سنواتی طرحهای مهرماندگار ۲۰ هزار میلیارد تومان بود که علاوه بر این رقم ۱۶۰ هزار میلیارد تومان برای تکمیل آنها در نظر گرفته شده است .

علی اکبر محرابیان که برای بررسی طرح های مهرماندگار استان فارس به شیراز سفر کرده است، امروز در جلسه با مدیران دستگاه های اجرایی این استان، افزود: ۸۰۰ پروژه در طرح مهرماندگار در سطح کشور دیده شده است .

وی با بیان اینکه تمام پروژههای مهرماندگار در هیات دولت به دقت بررسی و سپس تایید شده است، گفت: تاخیر در اجرای پروژه های مهرماندگار ضررهای جبران ناپذیری به کشور تحمیل می شود .

محرابیان باتصریح اینکه جابه جایی طرحهای مهرماندگار بدون تایید گروه تعیین شده از سوی رییس جمهوری و شخص وی امکانپذیر نیست، گفت: طرحهایی که جزو مهرماندگار باید تا پایان دولت دهم به بهره برداری برسد .

دستیار ویژه رئیس جمهور در “طرح های ماندگار” خاطرنشان کرد: در بخش کشارزی ۳۸۰ هکتار شبکه احداث و تکمیل می شود که برای هر هکتار دو نفر اشتغالزایی در پی خواهد داشت .

وی ادامه داد: ۲۳ طرح ورزشی با اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیارد تومان و ۱۱ طرح فرهنگی با اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد تومان در پروژه های “مهر ماندگار” مشخص شده است .

محرابیان گفت: برای تسریع در اجرای پروژههای طرح مهرماندگار، فروش اوراق مشارکت نیز برای اجرایی شدن این پروژهها در نظر گرفته شد .

وی اضافه کرد: میزان اوراق مشارکت درنظر گرفته شده، شش هزار و ۷۵۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت برای این پروژه ها در نظر گرفته شده است .

محرابیان خاطرنشان کرد: در صورت به فروش نرفتن اوراق مشارکت در نظر گرفته شده، این اوراق به عنوان طلب به پیمانکار داده خواهد شد .

وی سهم استان فارس از کل پروژه های مهرماندگار را ۵۲ پروژه اعلام و تصریح کرد: برای پروژههای مورد نظر در فارس بالغ بر ۲ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده است .

منبع : ایسنا

 



آرشيو اخبار سايت...
Copyright 2012
تعداد کاربران: 46