ثبت نام | ورود
English
امروز پنج شنبه 1403.2.6 Iranian Construction Engineering and Management
صفحه اصلی
شرایط پذیرش معرفی شدگان چندبرابر ظرفیت آزمون دکتری نیمه متمرکز اعلام شد
تهران-ایسکانیوز: مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از اعلام بیش از 70درصد داوطلبان انتخاب رشته کننده به عنوان معرفی شدگان چند برابر ظرفیت برای شرکت در مصاحبه تخصصی، ‌بررسی سوابق علمی، آموزشی و پژوهشی و حداکثر در 5کد رشته محل به دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی ذیربط خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز,حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور ضمن اعلام بررسی سوابق علمی، آموزشی 40هزارو 281داوطلب انتخاب رشته کننده در آزمون دکتری نیمه حضوری اظهار داشت: از این تعداد داوطلب انتخاب رشته کننده در آزمون دوره دکتری نیمه متمرکز سال 1394بیش از 70درصد آن‌ها به عنوان معرفی شدگان چند برابر ظرفیت برای شرکت در مصاحبه تخصصی، ‌بررسی سوابق علمی، آموزشی و پژوهشی و حداکثر در5 کد رشته محل به دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی ذیربط معرفی می‌شوند.

توکلی تصریح کرد: ‌در آزمون دوره دکتری نیمه متمرکز 1394تعداد 164هزارو 587داوطلب در جلسه آزمون حاضر بودند. از این تعداد تعداد 56هزار و 740داوطلب مجاز به انتخاب رشته شدند و از این تعداد نیز 40 هزار و 281 داوطلب یعنی حدود ۷۱درصد آنان نسبت به انتخاب رشته و تکمیل فرم انتخاب رشته اینترنتی اقدام کرده‌اند. از این تعداد نیز بیش از ۷۰درصد آنان به عنوان معرفی شدگان چندبرابر ظرفیت برای شرکت در مصاحبه تخصصی به دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی ذیربط معرفی خواهند شد.

مشاورعالی سازمان سنجش در پایان با اشاره به مهلت ثبت نام این دواطلبان افزود: بر اساس برنامه زمانی اعلام شده فهرست اسامی معرفی شدگان مذکور در روز دوشنبه 14اردیبهشت ماه 94، بر روی سایت سازمان سنجش و آموزش کشور قرار می‌گیرد و هریک از معرفی شدگان ضرورت دارد بر اساس زمانی مندرج در اطلاعیه‌ای که به همراه فهرست اسامی آنان بر روی سازمان قرار داده می‌شود، با به همراه داشتن مدارک مورد نیاز به شهر مندرج در اطلاعیه برای شرکت در مصاحبه تخصصی و سایر مراحل گزینش به دانشگاه و موسسات آموزش عالی معرفی شده مراجعه کنند.               

آرشيو اخبار سايت...
Copyright 2012
تعداد کاربران: 44