ثبت نام | ورود
English
امروز پنج شنبه 1403.1.30 Iranian Construction Engineering and Management
صفحه اصلی
توسعه حوزه پزشکی دانشگاه آزاد در سال 94
به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، دکتر میرزاده در این جلسه با تأکید بر اینکه شورای دانشگاه یکی از ارکان مهم دانشگاه آزاد اسلامی است، تصریح کرد: بسیاری از سیاست های راهبردی که در کمیسیون ها و شوراهای مختلف به تصویب می‌رسند، در شورای دانشگاه نهایی می شود.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در دانشگاه آزاد اسلامی در سال 93 اظهار داشت: با توفیق الهی و همت مدیران و اعضای هیأت علمی و مشارکت فعال دانشجویان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی، تقریباً تمامی برنامه های دانشگاه در سال گذشته محقق شد.

دکتر میرزاده با اشاره به اولویت های اساسی دانشگاه آزاد اسلامی، خاطرنشان کرد: ارتقای کیفیت در دانشگاه، اجرای طرح های فرهنگی ماندگار، توسعه تحصیلات تکمیلی، افزایش درآمدها و کاهش هزینه ها و طرح تجمیع از اولویت هایی بود که در سال 93 به خوبی اجرا شد.

وی افزود: همچنین در سال گذشته زمینه توسعه مراکز رشد و طرح های دانش بنیان فراهم شد که دامنه اجرای بسیاری از این طرح ها با قوت و جدیت بیشتری در سال 94 ادامه خواهد یافت.

مأموریت گرایی و توسعه کیفی دانشگاه برای اثربخشی بیشتر در توسعه کشور

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تأکید کرد: امروز مأموریت گرایی و توسعه کیفی برای اثربخشی بیشتر در توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور مورد توجه تمامی مدیران، کارکنان، اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی قرار گرفته است.

دکتر میرزاده افزود: خوشبختانه در حال حاضر روحیه ای شاداب و جدی با رقابتی قابل قبول از بُعد افزایش کارآیی، بین واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی احساس می شود.

وی با اشاره به اهم برنامه های دانشگاه آزاد اسلامی در سال 94 اظهار کرد: اجرای طرح های فرهنگی ماندگار، توسعه تحصیلات تکمیلی با ایجاد رشته های جدید چندنظمی، تبدیل به احسن اموال دانشگاه، افزایش درآمدها، اجرای طرح تجمیع 2 در جهت کاهش هزینه های دانشگاه، کاهش بروکراسی و چابک سازی سازمان مرکزی از مهمترین برنامه های دانشگاه در سال جاری است که پس از تصویب هیات امنای مرکزی به اجرا گذاشته خواهد شد.

وی همچنین بر توسعه اتوماسیون اداری، طرح منسجم داشبورد اطلاعاتی مدیریت برای سرعت بخشی به خدمات دانشگاه، ایجاد شهرک های فناوری آزاد، توسعه انضباط مالی و اداری و بازرسی و حسابرسی مداوم تاکید کرد.

توسعه حوزه پزشکی دانشگاه در سال 94

دکتر میرزاده با بیان اینکه در سال 94 اعتبارات قابل قبولی به حوزه پزشکی دانشگاه تخصیص یافته است، گفت: اعتبار حوزه پزشکی دانشگاه در سال جاری حدود هزار میلیارد تومان خواهد بود و امیدواریم این امر به پیشرفت در حوزه پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی کمک کند.

وی با اشاره به طرح تجمیع در دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: طرح تجمیع 2 بعد از ادغام، انحلال یا تغییر کاربری 75 واحد در مهرماه 93 ، همچنان در سال جاری ادامه خواهد داشت و تعدادی از واحدها یا مراکز، طرح تجمیع را با مصوب هیأت امنای استانی انجام خواهند داد.

وی با بیان اینکه طرح تجمیع بزرگ مربوط به اجرای 7 پردیس دانشگاه، در دستور کار معاونت عمرانی دانشگاه قرار دارد، گفت: این طرح هم برای تجمیع واحدهای بزرگ تهران و هم سازمان مرکزی اجرا خواهد شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ابراز امیدواری کرد تمامی 7 پردیس دانشگاه در سال 94 توسط معاونت عمرانی فعال شوند و تا سال 96 تجمیع سازمان مرکزی و واحدهای بزرگ استان تهران به اتمام برسد.

مصوبات جلسه شورای دانشگاه

در این جلسه پرداخت کارانه آخر سال سالهای 93 و 94 کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی تصویب و مقرر شد به منظور ایجاد انگیزه و جبران خدمات کارکنان، کارانه آخر سال همانند گذشته پرداخت شود.

همچنین موضوع حق تخصص کارکنان غیر هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد از مهرماه 94 در مورد مشاغل تخصصی که دستورالعمل اجرایی آن با همکاری معاونت اداری و مالی و معاونت برنامه ریزی تدوین و ابلاغ خواهد شد، اجرا شود.

در ادامه، گزارش رتبه بندی و وضعیت تولید علم در دانشگاه توسط دکتر حسین زاده لطفی رئیس واحد تهران مرکزی ارائه و مصوب شد با اصلاح آدرس های علمی موجود، نظارتی انجام شود تا مقالات دانشگاه در مجلاتی که اعتبار علمی ندارند، چاپ نشود.

همچنین درخصوص افزایش تولیدات علمی دانشگاه، مقرر شد برنامه ریزی های لازم توسط معاونت پژوهش و فناوری صورت گیرد.


آرشيو اخبار سايت...
Copyright 2012
تعداد کاربران: 46