ثبت نام | ورود
English
امروز جمعه 1403.1.31 Iranian Construction Engineering and Management
صفحه اصلی
گزارشی از دومین نمایشگاه بین المللی املاک و مستغلات ایران

دومین نمایشگاه بین المللی املاک و مستغلات ایران، با حضور مقامات وزارت راه و شهرسازی، سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور، سازمان استاندارد، کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی و روسای اتحادیه ها و انجمن های مرتبط در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران آغاز بکار کرد. در این نمایشگاه دست اندرکاران حوزه های مختلف مسکن از جمله شرکت های مختلف ساختمانی، سرمایه گذاری، انبوه سازان و تعاونی های مسکن، مشاوران، طراحان و مهندسان جدید ترین طرح ها و برنامه های ساختمانی و نوین ترین سیستم های ساخت و ساز در بخش های انبوه سازی، سبک سازی و مقاوم سازی، رونق ساخت و ساز، برقراری تعادل قیمت در بازار مسکن و بازسازی بافت های فرسوده را ارائه و در معرض دید علاقمندان قرار می دهند.

قرار است در دومین نمایشگاه املاک و مستغلات ایران، مالکان و مدیران پروژه های سرمایه گذاری با ارائه و معرفی بهترین فرصت های سرمایه گذاری در املاک، شرایطی را برای عرضه مطلوب املاک با امکان ارزیابی و مقایسه ی بهتر فراهم کنند.

رونق ساخت و ساز و برقراری تعادل قیمت در بازار مسکن، ارائه روش ها و طرح های نوین ساخت و ساز، سبک سازی و مقاوم سازی، توجه به بازسازی بافت های فرسوده، آشنایی مهندسان و طراحان با نوین ترین سیستم های ساخت و ساز و ایجاد محیط ایده پردازی و بیان روش های مختلف ساخت و ساز مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

رییس ستاد برگزاری دومین نمایشگاه بین المللی املاک و مستغلات ایران در این خصوص از حضور شرکت های تخصصی فعال در زمینه نوآوری املاک، در این نمایشگاه خبر داد و افزود: این نمایشگاه بستری است تا دست اندرکاران املاک کشور، روش های فروش و یا تامین تجهیزات لازم برای عرضه واحدهای مسکونی ارائه کنند.

مصطفی قلی خسروی با بیان اینکه، نمایشگاه املاک و مستغلات تقریبا در همه کشورهای پیشرفته برگزار می شود، گفت: در این نمایشگاه ها مالکان و مدیران پروژه های سرمایه گذاری با معرفی بهترین فرصت های سرمایه گذاری در املاک شرایط جذابی را برای عرضه مطلوب، فراهم خواهند کرد.

وی با بیان آنکه باید با برگزاری چنین نمایشگاههای برای حوزه املاک و مستغلات کشور استانداردسازی و برندسازی کنیم، گفت: تلاش می کنیم در دومین نمایشگاه بین المللی املاک و مستغلات، جاذبه های ساخت و ساز را برای مخاطبان و شرکت کنندگان ترویج دهیم.

خسروی اضافه کرد: در نمایشگاه املاک ایران، سازنده ها، طراحان، مشاوران ساختمانی، مشاوران املاک و تعاونی های ساختمانی دور هم جمع خواهند شد تا حرکتی نو را برنامه ریزی کنند.

رییس ستاد برگزاری دومین نمایشگاه بین المللی املاک و مستغلات ایران ادامه داد: درجه بندی مشاوران املاک و استانداردسازی مشاورین املاک از دیگر برنامه های این نمایشگاه خواهد بود.

خسروی با بیان آنکه سال گذشته در نخستین نمایشگاه بین المللی املاک و مستغلات ایران ده ها قرارداد تنظیم شد، افزود: قرار است در دومین نمایشگاه بین المللی املاک و مستغلات ایران از فدراسیون بین المللی مشاوران املاک کشور نیز رونمایی شود.

برگزاری نشست های مختلف علمی تخصصی درباره مسائل مختلف از جمله سبک سازی و مقاوم سازی و همچنین تشکیل پاویون مناطق مختلف تهران، از دیگر برنامه های این نمایشگاه خواهد بود.

دومین نمایشگاه بین المللی املاک و مستغلات ایران از  دوشنبه تا 14 اسفند ماه هر روز از ساعت 9 تا 18 در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران آماده بازدید علاقمندان است.

ایرنا



آرشيو اخبار سايت...
Copyright 2012
تعداد کاربران: 46