ثبت نام | ورود
English
امروز پنج شنبه 1403.2.6 Iranian Construction Engineering and Management
صفحه اصلی
با ابلاغ رئیس سازمان نظام مهندسی، مهندسان برتر کشور انتخاب می شوند

در روز مهندس ؛

مهندسان برتر کشور انتخاب می شوند

با ابلاغ مهندس اکبر ترکان ، مهندسان برتر کشور در رشته های مختلف انتخاب خواهند شد.

به گزارش روابط عمومی شورای مرکزی، با ابلاغ مهندس اکبر ترکان ، رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان ، مهندسان برتر کشور در رشته های مختلف انتخاب خواهند شد.

در این نامه آمده است :

نظر به اینکه 5 اسفندماه زادروز خواجه نصیرالدین طوسی روز مهندس نامیده شده است و سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ها در این روز به بررسی عملکرد سال گذشته می پردازند و خود را برای آغاز سالی جدید برای جامعه مهندسی آماده می سازند، لازم است در خصوص دستاوردهای یکساله خود نگاه کارشناسی و برخوردی شایسته دانست.

فعالیت مهندسان در کشور و در مسیر رو به پیشرفت قرار داشته و همواره شاهد بروز خلاقیت ها و کارهای ارزنده ای از سوی آنان می باشیم شایسته است نسبت به انتخاب برگزیدگان مهندسی هر استان که در حرفه و تخصص خود کارهای شاخصی انجام داده اند ، اقدام گردد.
شرایط گزینش:

1. انتخاب مهندسان برگزیده بر اساس عملکرد و طرح های برجسته آنان با شرح ویژگی و مشخصات عملکرد و طرح ها بر اساس رای داوران در استان صورت خواهد گرفت.

2. ازمهندسان برگزیده رتبه های اول، دوم و سوم گروه های تخصصی مربوطه استانی در مراسم روز مهندس سال جاری تقدیر به عمل آید.

3. منتخبان از اعضای هیات مدیره ( اصلی و علی البدل ) ، شورای انتظامی و بازرسان دوره ششم نباشند.
مهندسان رتبه های اول تا سوم هر استان در گروه های تخصصی به شورای مرکزی معرفی شده تا با ارائه عملکرد و طرح های خود به هیات داوری شورای مرکزی، برای انتخاب مهندسان برگزیده کشوری اقدام شود



آرشيو اخبار سايت...
Copyright 2012
تعداد کاربران: 44