ثبت نام | ورود
English
امروز پنج شنبه 1403.2.6 Iranian Construction Engineering and Management
صفحه اصلی
فراخوان تشکیل کارگروه تخصصی مدیریت طرح و سبد پروژه
فراخوان تشکیل کارگروه تخصصی مدیریت طرح و سبد پروژه

ایران با داشتن بیش از 400 هزار پروژه نیمه تمام، کشور پروژه ها است. گرچه پروژه ها و طرح های عمرانی بزرگی مانند پروژه های نفت و گاز، نیروگاهی، سد سازی و ... در آن به اجراء گذارده می شود با این وجود سازمان ها و به ویژه دستگاه های اجرایی و شرکتهای دولتی و حتی شرکت های پروژه محور که معمولا مجریان پروژه های ملی کشور می باشند نسبت به مفاهیم و کاربردهای نظام مدیریت طرح و سبد پروژه آشنایی و یا توجه کافی ندارند.

در این راستا و پیرو راه اندازی کارگروه های تخصصی (مانند کارگروه BIM) در انجمن مدیریت پروژه ایران، ایجاد کارگروهی تخصصی در زمینه مدیریت طرح و سبد پروژه مد نظر انجمن قرار گرفته است. در این کارگروه ضمن تشکیل جلسات هم اندیشی و تبادل تجربه، ابعاد مختلف موضوع و زمینه های رشد و توسعه مدیریت طرح و سبد پروژه در کشور بررسی و از طریق هم افزایی و شبکه سازی بین متخصصین این حوزه، تلاش خواهد شد تا مرجع و مرکزی معتبر در رابطه با مدیریت طرح و سبد پروژه در انجمن و سپس در سطح کشور شکل بگیرد.

نحوه عضویت و یا همکاری با کارگروه های تخصصی انجمن بدین گونه است که کلیه اعضاء حقیقی و حقوقی علاقه مند به یک کارگروه تخصصی می توانند به سادگی و با ارسال نام و نام خانوادگی و کد عضویت خود در انجمن به edu@ipma.ir This email address is being protected from spam bots, you need Javascript enabled to view it ، به شبکه ای از علاقه مندان آن موضوع پیوسته و ضمن حضور و مشارکت در برنامه های کارگروه، در جریان کلیه اقدامات، جلسات و دستاوردهای حاصل از این برنامه ها قرار بگیرند. هر کار گروه تخصصی، یک هسته کارشناسی مرکزی 7 الی 9 نفره خواهد داشت که مسئولیت سیاست گذاری، برنامه ریزی، و مدیریت اقدامات اجرایی کارگروه را به صورت داوطلبانه بر عهده خواهند گرفت. اعضاء هسته کارشناسی از بین داوطلبانی که دارای دانش و تجربه کافی در آن زمینه باشند و توسط انجمن مدیریت پروژه ایران انتخاب خواهند شد.

بدین وسیله از کلیه علاقه مندان به حضور و همراهی در (کارگروه تخصصی مدیریت طرح و سبد پروژه) دعوت به عمل می آید نام و نام خانوادگی و کد عضویت خود در انجمن را حداکثر تا 30 دیماه 1393 به edu@ipma.ir This email address is being protected from spam bots, you need Javascript enabled to view it ارسال و از وصول آن اطمینان حاصل نمایند. اولین نشست مشترک این کارگروه متعاقبا برنامه ریزی و به اطلاع کلیه افرادی که اعلام آمادگی نموده باشند خواهد رسید.

انجمن مدیریت پروژه ایران، هم پیمانی همیشگی برای بالندگی مدیریت پروژه کشور

آدرس: تهران، امیرآباد شمالی، بالاتر از بزرگراه جلال آل احمد، پردیس دانشکده های فنی دانشگاه تهران، ساختمان انستیتو مهندسی نفت، طبقه همکف تلفن: 88229406



آرشيو اخبار سايت...
Copyright 2012
تعداد کاربران: 44