ثبت نام | ورود
English
امروز پنج شنبه 1403.1.9 Iranian Construction Engineering and Management
صفحه اصلی
پنج هزار و 400 فضای آموزشی نیمه تمام در کشور وجود دارد.
معاون فنی و نظارت سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: پنج هزار و 400 فضای آموزشی نیمه تمام در کشور وجود دارد.

محمدحسین ترابی زاده افزود: اولویت اول در تخصیص منابع این بخش تکمیل و اتمام فضاهای آموزشی نیمه تمام است. وی یادآورشد: هیچ پروژه جدیدی در زمینه گسترش فضاهای آموزشی در کشور شروع نخواهد شد، مگر اینکه اعتبار مازاد بر تکمیل پروژه های نیمه تمام وجود داشته باشد.

معاون سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: اولویت اجرای پروژه ها نیز در صورت وجود اعتبار مازاد، اجرای طرح مقاوم سازی فضاهای آموزشی خواهد بود تا با اهداف برنامه و موافقت نامه هماهنگی شود.

ترابی زاده با بیان اینکه اکنون پنج هزار و 400 فضای آموزشی نیمه تمام در کشور وجود دارد اظهار کرد: این سازمان جزو معدود دستگاه های اجرایی است که در شش ماه نخست 60 درصد اعتبار تخصیص یافته و امید است با تخصیص منابع و اقدام خیرین درخصوص تکمیل و اتمام فضاهای آموزشی نیمه تمام اهداف مورد نظر محقق شود.

وی تخصیص منابع برای تکمیل پروژه های نیمه تمام را مهمترین چالش این بخش بیان کرد و ادامه داد: پنج هزار و 400 فضای آموزشی نیمه تمام در کشور رقم قابل توجهی است، اگر چه این پروژه ها کوچک و عمدتا روستایی بوده و در راستای توسعه اجرا می شود.

معاون فنی و نظارت سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: با تخصیص منابع لازم پروژه های نیمه تمام در مدت زمان کوتاهی به بهره برداری خواهد رسید.



آرشيو اخبار سايت...
Copyright 2012
تعداد کاربران: 48