ثبت نام | ورود
English
امروز پنج شنبه 1403.1.30 Iranian Construction Engineering and Management
صفحه اصلی
شرایط عمومی پیمان جدید به زودی ابلاغ می شود
معاون نظارت راهبردی معاونت برنامه ریزی رئیس جمهور امروز در ارومیه گفت: تدوین این شرایط مراحل پایانی خود را می گذراند و تا 40 روز آینده شرایط جدید پیمان در قرارداد پیمانکاری برای ابلاغ تقدیم معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی می شود.
غلامرضا شافعی با بیان اینکه توجه به پرداخت مطالبات پیمانکاران در اولویت برنامه های معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری قرار دارد افزود: وضع درآمدهای کشور در چند ماه اخیر امیدوار کننده بوده و مطالبات پیمانکاران نیز در این مدت به نحو مطلوب تری پرداخت شده است.
وی افزود: برای اجرای طرح های عمرانی در استان ها 20 هزار میلیارد ریال در خزانه اعتبار در نظر گرفته شده است که متاسفانه دستگاه های اجرایی اراده ای برای گرفتن اعتبار برای طرح های استان خود ندارند.
معاون نظارت راهبردی معاونت برنامه ریزی رئیس جمهور با اشاره به وجود 85 طرح عمرانی استانی در کشور گفت: اتمام این طرح ها به 15 سال زمان نیاز دارد که با توجه به تخصیص متوسط 8 درصدی اعتبارات به طرح های عمرانی ، این زمان محتمل است.
شافعی با ابراز تاسف از حذف سازمان مدیریت و برنامه ریزی در دولت گذشته گفت: این سازمان از سال 1326 در ایران تاسیس شده بود و منحل شدن آن لطمات جبران ناپذیری را به کشور وارد کرد چرا که این سازمان مغز برنامه ریزی کشور بود و باید دوباره احیا شود. وی برای شرکت در همایش یک روزه انجمن های کانون سراسری پیمانکاران عمرانی ایران به ارومیه سفر کرد، این همایش دیروز برگزار شد.
 


آرشيو اخبار سايت...
Copyright 2012
تعداد کاربران: 46