ثبت نام | ورود
English
امروز پنج شنبه 1403.1.9 Iranian Construction Engineering and Management
صفحه اصلی
پیشنهاد ارائه تسهیلات به طرح‌های نیمه‌تمام عمرانی، مورد تایید شورای عالی سه قوه قرار گرفت
معاون رئیس‌جمهور تاکید کرد: تصمیم گرفتیم در شرایط جدید برای اینکه بتوانیم طرح‌های نیمه تمام عمرانی را با سهولت تمام کنیم، امتیازاتی دهیم که شورای عالی سه قوه این تصمیم را تأیید کرد.

به گزارش ایلنا،‌ محمدباقر نوبخت در نشست روسای سازمان برنامه و بودجه درخصوص واگذاری طرح‌های نیمه‌تمام گفت: بعداز توافق برجام بیش از ۱۰ بار بارزس‌های آژانس که ناظران توافق بودند گواهی دادند ایران بر پیمان خود پایبند است.

وی ادامه داد: مشخص شد آمریکا به عنوان طرفی که ما همیشه به او سوء‌ظن داشتیم به توافقات جهانی پایبند نیست. خروج آمریکا از برجام و اعمال تحریم‌ها باعث شد فشار اقتصادی بر ما وارد شود، در همین راستا نابسامانی‌هایی را در بازار ارز دیدیم که باید متناسب با آن اقدام می‌کردیم.

رئیس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به بسته دولت برای روزهای تحریم گفت: یک بسته مشتمل بر ۱۲ محور تهیه کردیم، پیش‌بینی درستی هم انجام دادیم که اگر تحریم‌ها برگردد چه می‌شود و چه تاثیری بر دستگاه‌های مختلف دارد؟ چه تاثیری بر بودجه ما خواهد گذاشت؟ چه تاثیری بر نفت می‌گذارد؟

وی ادامه داد: ۷۵ هزار پروژه نیمه‌تمام که ۵ هزار موردآن ملی است، داریم و باید برای وضعیت این طرح‌ها فکری داشته باشیم بنابراین تصمیم گرفتیم در شرایط جدید برای اینکه بتوانیم طرح‌های نیمه تمام عمرانی را با سهولت تمام کنیم، امتیازاتی دهیم  که شورای عالی سه قوه این تصمیم را تأیید کرد.



آرشيو اخبار سايت...
Copyright 2012
تعداد کاربران: 48