ثبت نام | ورود
English
امروز جمعه 1403.1.31 Iranian Construction Engineering and Management
صفحه اصلی
اولین زن شهردار منطقه در شیراز منصوب شد

طي مراسمي شيلا جهان‌دار، بابك همتي و حميد‌رضا اسماعيلي به‌عنوان شهرداران مناطق شش، 10 و يك شيراز منصوب و از خدمات شهرداران سابق اين مناطق قدرداني شد.

به گزارش خبرگزاري ايسنا، شهردار شيراز بعداز ظهر چهارشنبه 2 تيرماه در مراسم توديع و معارفه شهرداران قديم و جديد سه منطقه از مناطق ده‌گانه شيراز، گفت: طي سه سال گذشته تنها در زمينه قطار شهري، به اندازه 10 سال قبل از آن كار انجام شده است.

علي‌رضا پاك‌فطرت اضافه كرد: خط دوم قطار شهري شيراز بدون آنكه دولت پولي بدهد يا تعهدي براي خودش ايجاد كند، با دستور شوراي اسلامي شيراز و از محل اعتبارات شهرداري آغاز شده است.

او با بيان اينكه تاكنون 3500 متر از 2 كانال اين خط مترو شيراز حفاري شده است، گفت: علي‌رغم آنكه خط دو قطار شهري شيراز مسيري طولاني‌تر را دارد، اميدواريم با كمترين مزاحمت را براي شهروندان ايجاد كرده و در سريعترين زمان ممكن آن را تكميل كنيم.

شهردار شيراز با بيان اينكه همواره گروهي اندك به‌دنبال سياسي‌كاري بوده‌اند، گفت: روزي كه يك مدير شهرداري وارد سياست شد، روز مرگ او و زوال سيستم فرا خواهد رسيد.

او با بيان اينكه در منطقه يك شهرداري شيراز، فشارهاي مضاعفي بر مدير شهرداري وجود دارد، گفت: شهرداري در اين منطقه موفق است كه به هيچ فرد و گروهي باج ندهد.

پاك‌فطرت با يادآوري اينكه ميزان عوارض دريافتي و درآمد حاصله در منطقه يك بيشتر از ساير مناطق شهرداري شيراز است، گفت: علي‌رغم درآمد بالا، تعداد پروژه‌هاي عمراني كه در اين منطقه كار شده نسبت به درآمد ناچيز بوده است به اين معنا كه درآمدهاي اين منطقه براي اجراي پروژه‌هايي در ساير مناطق كمتر برخوردار هزينه شده تا تعادل در شهر ايجاد شود.

وي بي‌توجهي به شهر را خيانت دانست و با تاكيد براينكه شهر متعلق به آيندگان است، گفت: با هر تفكر و مذهبي كه هستيم بايد تلاش را در زمان مديريت و مسئوليت سرلوحه كار قرار دهيم تا شهري زيبا بسازيم كه آبروي كشور و مردم باشد.

پاك‌فطرت با بيان اينكه هركس در عرصه مسئوليت سهل‌انگاري كرد، ابتدا به خودش خيانت كرده است، گفت: آقاي شهرياري تلاش مضاعفي داشت اما گاهي اوقات وقتي انسان در برهه‌اي از زمان زياد تلاش مي‌كند به‌يك باره ممكن است خسته شود.

شهردار شيراز، اسماعيلي را يكي از مديران موفق شهرداري معرفي و به وي توصيه كرد كه با راه‌اندازي نواحي شهرداري منطقه يك، زمينه موفقيت خود در اين سمت را بسترسازي كند.

پاك‌فطرت تاكيد كرد: منطقه يك در عين برخورداري، داراي محله‌هاي فقيرنشين زيادي است كه بايد خدمت‌رساني به آنها را در اولويت قرار دهيم.

به گزارش ايسنا، در اين مراسم از شهرياري شهردار پيشين منطقه يك و صالحي شهردار قبلي منطقه شش شيراز قدرداني شد.



آرشيو اخبار سايت...
Copyright 2012
تعداد کاربران: 46