ثبت نام | ورود
English
امروز چهارشنبه 1403.2.5 Iranian Construction Engineering and Management
صفحه اصلی
تشکیل کمپین مشارکت حداکثری، انتخاب آگاهانه نظام مهندسی

به گزارش «صما» و به نقل از روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران، یاسر رضازاده ضمن اعلام این خبر افزود: این کمپین با هدف جلب مشارکت حداکثری اعضا در انتخابات و انتخاب آگاهانه و خردمندانه تشکیل شد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه منتخبان به مدت سه سال امور سازمان و مهندسان را اداره خواهند کرد لذا راه‌یابی افراد توانمند به هیئت مدیره دوره هفتم به منظور اعتلای سازمان و هموار شدن مسیر دستیابی به چشم انداز و اهداف کلان سازمان امری ضروری است.

رضازاده اظهار داشت: افزایش سطح مشارکت و اثرگذاری هریک از اعضا در انتخابات رابطه مستقیم با میزان آگاهی و اشرافیت آنها به اهداف و برنامه‌های سازمان و همچنین فرصت و تهدید این مجموعه دارد.

وی همچنین یادآورشد: وجود کمپینی به منظور ارائه اطلاعات دقیق و صحیح به جامعه مهندسی به منظور داشتن ملاک ارزیابی برنامه‌های اعلام شده از سوی کاندیدا و همچنین آگاهی کاندیدا از مطالبات مردم و جامعه مهندسی امری ضروری و حائز اهمیت است.

مدیر روابط عمومی نظام مهندسی ساختمان مازندران بیان داشت: این کمپین با ایجاد فضایی تعاملی برای به اشتراک گذاشتن نظرات، پیشنهادات و انتظارات جامعه مهندسی از کاندیداها در آستانه انتخابات هفتمین دوره هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران تشکیل شد.

وی تاکید کرد: کمپین "مشارکت حداکثری ،انتخاب آگاهانه" در صدد است با بهره‌گیری از رسانه‌های سازمانی متشکل از وب سایت سازمان، سامانه پیامک، ویژه‌نامه و خبرنامه و همچنین با بکارگیری رسانه های جمعی برای انتشار اخبار و گزارش های انتخابات در سطح گسترده و انتشار مطالب اعم از طرح ، پوستر و خبر در شبکه‌های اجتماعی ، با یاری خداوند متعال و همت جامعه مهندسی انتخابات پرشور و خردمندانه ای را در نهم مهرماه به منصه ظهور بگذارد.

رضازاده با اشاره به نقش مغفول مانده روابط عمومی ها در طی برگزاری هفت دوره انتخابات هیأت مدیره بیان داشت: با توجه به اینکه روابط عمومی ها در طی سال های اخیر با شکل دهی کانال های ارتباطی موفق به ایجاد فضای تعاملی مطلوب و ارتباط سازنده با جامعه مهندسی شده اند لذا تاثیر بسزایی در جلب مشارکت و انتخاب آگاهانه اعضا در انتخابات پیش رو دارند.

وی افزود: فقدان کمیته اطلاع رسانی از کاستی های انتخابات هیأت مدیره سازمان های نظام مهندسی ساختمان استان ها در این دوره و ادوار گذشته بوده است و روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران در راستای رسالت و ماموریت سازمانی خود و همراهی جامعه مهندسی در این رخداد بزرگ صنفی با همکاری هیأت اجرایی انتخابات اقدام به تشکیل کمپین " مشارکت حداکثری ،انتخاب آگاهانه " نموده تا با فعالیت های منسجم ، برنامه ریزی‌های یکپارچه و اقدامات موثر خود نقش روشنگری خود را بیش از پیش ایفا نماید .



آرشيو اخبار سايت...
Copyright 2012
تعداد کاربران: 46