ثبت نام | ورود
English
امروز چهارشنبه 1403.2.5 Iranian Construction Engineering and Management
صفحه اصلی
برنده سال 2015 ساختمانهای هوشمند مشخص شد

KMC برنده جایزه اتوماسیون ساختمان

شرکت کنترل های KMC – پیشگام سیستم های اتوماسیون ساختمان – جایزه بهترین نوآوری در زمینه تکنولوژی ساختمان هوشمند را از آن خود کرد. این جایزه در کنفرانس Realcomm IBcon ۲۰۱۵ که در سن آنتونیو برای KMC Commander برگزار شد به این شرکت اهدا شد.

KMC Commander یک سکوی اینترنت اشیاء (IoT) برای اتوماسیون ساختمان است که یک نسخه پیوسته از سنسورها و کنترلرها برای کاربردهای مدیریت از راه دور فراهم می کند. بررسی و کنترل از راه دور از طریق یک ساختار مبتنی بر کاربرد متحرک و با هاست کلوود با دسترسی مطمئن داده ها امکان پذیر می شود. ویژگی های این نسخه استفاده از تکنولوژی ایمنی و پردازش داده ها از Intel، با مشارکت مهندسی و طراحی Dell OEM و قالب نرم افزاری J۲ می باشد.

ساختمان هوشمند

ریچارد نیوبری – مشارو استراتژیک هیئت مدیره KMC می گوید: «اتصال IoT آینده اتوماسیون ساختمان است و KMC پیشگام راه حل های جدید و نوین برای اتصال سیستم های اتوماسیون ساختمان به اینترنت می باشد. تاریخچه این شرکت مملو از مشارکت های موفق برای ساخت یک سیستم مطمئن و قوی با فناوری های پیشرفته از Intel، Dell و J۲ است.

KMC متعهد است قدرت اینترنت اشیاء را از طریق دسترسی مطمئن و کنترل سیستم های ساختمان و داده ها برای مالکان و مدیران ساختمان به بخش اتوماسیون هدایت کند.

شرکت کنترل های KMC در ۱۹۶۹ تاسیس شده و یک سازنده نسخه های اتوماسیون ساختمان باز، مطمئن و قابل ارتقا می باشد. از وسایل سخت افزاری مطمئن گرفته تا نرم افزارهای هوشومند و یکپارچه، KMC کنترل های بهینه و هوشمندی برای ساختمان عرضه می کند.



آرشيو اخبار سايت...
Copyright 2012
تعداد کاربران: 46